Besökstoppen

Shoppingtäckmantel

Älsklingen ringer & undrar hur jag mår och om allt är ok...
 
Oh ja, inga problem svarar jag.

På frågan vad jag gör?
 
Inget, tar tag i dagens sysslor svarar jag.

(Shoppashoesonline) Är dagens syssla.

Städa inte för mycket nu säger han.

Nejdå, lovar svarar jag medans jag kollar in diverse skor.
Denna syssla är inte ett dugg ansträngande.


Kan vilken kvinna som helst hålla med om att den inte är.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så, säg inget till Darling. Han kommer aldrig att lägga märke till att 3 nya par trängs i garderoben.
 
Kramar i massor från ett blött nederbörds Malmö.
 
Sa jag förresten att jag är Sjukt trött på allt regnande?
 
Inte?
 
Jo, som f--n också. Nu vill jag ha sol & värme.
Så Älskling om du läser detta: Boka oss till varmare breddgrader!

 
 
Love
Anki
 
 
 

Kommentera här: