Besökstoppen

Telefoner.

Gosh & Jössenamn säger jag bara. Dessa telefoner alltså!
Jag fick en Iphone 6 i julklapp av min karl & jag var uppdaterad från 4S utan ljud till Iphone6 med ljud.
Så fin & så GLAD jag blev för denna telefon.
 
 
 
 
 
 
Men det tog inte många dagar. Rättare sagt 1 dag bara innan "Ljudet" försvann i den.
Genast började jag "Så Jävla typiskt" Ny jävla telefon & den börjar med att gå sönder" "Jävla skit också".....O.S.V. Skulle gå tillbaka med den till affären för att klaga på skiten.
Någonstans här saknade jag min gamla telefon med tillbehör......
 
 
 
 
 
 
 

Men då säger min son,  "Mamma, har du kollat den lilla knappen på sidan, den man kan dra upp & ner?
Lyser den rött så har du satt på ljudlöst.

Öh.....!!

Jo jag hade ju det. Pillade upp denna lilla knapp & vips så hade jag ljud i Ajjfånen igen....

No Comments!!

Friden var tillbaka likaså glädjen över denna Underbara telefon. Det var ingen skittelefon. Det är en Guldtelefon.
 
Nu! Kan jag inte lägga till nya kontakter, Inte söka kontakter i telefonen, markören står bara & blinkar.
Inget "typ tangentbord" kommer upp som gör att jag kan skriva.
Markör j-----velen står bara så vackert & blinkar i sökrutan......

Inget händer!!
 
 
 
Men denna lugna fina Quinna ska inte överila denna gång & rusa ner på butiken. Jag ska så vackert invänta Sonens hjälp igen. Antagligen är det Quinnan som ställt till det igen. Inte Ajjfånen.....

Vad vore jag utan Patrik alltså?

Antagligen telefonlös!

Anki Svensson + Teknik = Baaaad Combo.
 
Drar mig till minnes när jag hade skaffat min första surroundanläggning & Dvd.
Krämade Pokerface med Lady Gaga & låthelvetet kom tillbaka om & om & om igen i flera timmar.....

?
 
!
 
Efter 2 timmar med pokerface & tillhörande jäkligt dåliga nerver ringde jag mina barn i lugn & sansad ton.
(Kan också ha skrikit halvt hysteriskt) i telefon till Nathalie.
Kom HEEEEEM IGEN....Det är fel på den jävla anläggningen.....

Nathalie svarar lugnt: Mamma, du har antagligen satt på repeat!
 
Nåväl. Detta är en gammal historia så den ska vi inte prata om. Så det gör vi inte!
 
 
God & Underbar Fredag till er alla.

Love
Anki.

Kommentera här: