Besökstoppen

Rensa avloppet....

Blir till att rensa avlopp här idag!

Drömde inatt att magen var i olag. Vaknade & kände paniken....
Herre min dar, jag har verkligen haft en kass mage inatt.

Lukten var rätt avslöjande....
Hujeda mig vilken doft som spred sig i huset när jag vaknade.

Innan reptilhjärnan hade vaknat så hade jag lätt ångest alltså!!

Men det var Bara avloppet som luktade Igen.
Någon annan har haft kass mage. Inte jag. Så jäkla gött.....

Så Hej Clas Ohlsson. 
Jag behöver inhandla en del nödvändigheter......
 
 
 
Öh...... Oj!...........
Oklart vad denna ska göra.
Nej kvinnor, låt inte era fantasier skena iväg nu. Den är inte batteridriven....
 
Det är heller inte en missil som ska spränga skiten......
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag Googlar!
 
 
 
Denna känner jag igen. Var det inte denna dom drog ut ungen med på förlossningen? 

Googlar detta också....


 
Hej Hemköp, Jag behöver köpa eran starka Karl. Akutbehov av honom idag.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jomenvisst, vi firar Lördag också.
 
 
 
Skitkul!

Kommentera här: