Besökstoppen

Hemlängtan.

Har nyss avslutat ett ca 45 min långt telefonsamtal med min fina väninna Gunn uppe i Sveg.
Vilken sjuk hemlängtan jag fick......

Hade passat ypperligt att dra till Sveg nu när min karl är på gubbaresa till Österrike. 

Tänk att gosa ner sig i soffan under filten i tights, stortröja & ullsockor & bara skratta & surra en massa strunt till långt inpå nattkröken i underbart sällskap av finaste vännen Gunn.

Dagarn kunde jag lätt få att gå i skidbacken eller utmed skoterleden tillsammans med min son.

Snölek med hunden är inte att förglömma. <3

Malmö & Skåne i all ära, men det kan inte mäta sig med fjällvärlden när den är som vackrast i sin vita skrud.
Underbara vita ljuvliga vinter när den är som bäst i Härliga Härjedalen.


 
 
 
 
 
 
Tyvärr så kan jag inte åka. Står Stand By på väntelista för Operation i Malmö, så då får man så vackert bara stanna hemma.

Senaste kontrollen visade på spridning av flera Cystor som satt sig på tarmarna nu.
Bromsmedicin, illamående & kräkningar är min vardag Just nu!!

Igår ringde dom & ville ha in mig på kontroll av Njurarna. Vill kolla upp om det finns angrepp på dom också.

Gud vad jag hoppas att detta snart är över........
 
 
 
Kärlek till er alla - Var ni än befinner er.
 
//
Love
Anki.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera här: