Besökstoppen

Naken Chock.....

Jodåsåatt....

Efter en lång intensiv städning här hemma från tidiga ottan. 

Rent.

Fräscht.

Doftar Ljuvligt.

Röksug...... Efter Rökstopp.....Skit va svårt att sluta med de där J-----vla pinnarna.
 
Så bestämde jag mig för att unna mig 18 min i Solariet idag.

Älskar värmen, gör så gott mot värken & så blir man Brun & snygg på kuppen....
Snygg vetekatten, men man känner sig snygg. Och jag gillar verkligen att ha lite bränna på kroppen.

Stoppade i mynten, skyndade in i solariet, av med kläderna & kastade sig på britsen.

Gött. Nu kan du starta dina strålar lilla solarie...

?
 
Inget händer!

Hör i rummet bredvid att solariet startar.....


 

HELVETE.....
 
 
Jag ligger i FEL solarie......
 
 
Här Ligger jag i Rum 2.
 

Här startar solariet i Rum 1.
 
 
Faan Faan Faan.....

Rafsar ihop kläderna, kollar ut - Ingen där. Rusar in i solarierum 1.
Här gäller det att skynda sig för att inte missa många sek...5 Kr/minuten kostar detta.

Så här gäller det att ta vara på alla strålar man kan.....

 
Pjuh.....Då slår det mig.....Här rusar jag i minimalt små trosor UTAN BH & tror att ingen sett mig....
 

Jomenvisst!
 
 
Övervakningskamera!
 
 
 
 
 
Lyckat Anki!
 
 
                   You Did It Again..............
 
 
 

Kommentera här: